avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Czerwiec, 2014

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:65.37 km

Bobolice

Piątek, 27 czerwca 2014 · dodano: 28.06.2014 | Komentarze 0

A pojechałem sobie do Bobolic :) Jako że dzień wcześniej lało jak z cebra pojechałem asfaltem. Trasa: Bugaj, Słowik, Poczesna, Poraj, Masłońskie, Żarki Letnisko, Żarki i drogą rowerową do Bobolic. Krótka posiadówka na uzupełnienie płynów i powrót przez Niegową, Złoty Potok, Krasawa, Zrębice, Przymiłowice, Olsztyn, Kusięta, Srocko i Częstochowa. Pojechałem jeszcze do Rafała do serwisu no bo znowu szprycha mi walnęła i powrót na rzeką do domku. Zjadłem obiadek i pojechałem na masę. Miałem przyjemność uczestniczyć w masie która z całą pewnością przejdzie do historii. 821 uczestników !!!!! Super dzień :)

Leśniów

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 0

Dziś wypadzik z ekipą niby z pracy. Ale tak naprawdę ludzi wystraszyła pogoda i na miejsce zbiórki stawili się jak zwykle moi przyjaciele. Pojechaliśmy na rzeką przez Słowik, drogą ppoż do Dębowca, Choroń, Poraj, Masłońskie, Przybynów, Żarki i Leśniów. A powrót przepiękną nową ścieżką rowerową z Leśniowa do Ostrężnika potem Złoty Potok i terenem do Pabianic, Zrębice, Olsztyn, i drogą ppoż do domu.Super :)

Olsztyn

Sobota, 21 czerwca 2014 · dodano: 21.06.2014 | Komentarze 0

Dziś mała rozgrzewka przed jutrzejszym wyjazdem. Najpierw praca dom a potem Olsztyn rowerostradą przez Skrajnicę a powrót drogą ppoż. Jutro jak pogoda dopisze Leśniów.Zapraszam,pełne ogłoszenie po kliknięciu na zdjęcie :)Zaproszenie do Lesniowa

Przed rosołkiem

Czwartek, 19 czerwca 2014 · dodano: 19.06.2014 | Komentarze 0

Dziś pojechałem sobie Legionów, Srocko, Małusy, Przymiłowice, Zrębice, Biskupice, I drogą ppoż do domu. Po drodze mała przygoda, przed  wyjazdem opuszczałem sobie siodło bo zakupiłem nowe i trochę było za wysoko. Więc opuściłem i wszystko było git. W Biskupicach przed zmarszczką poczułem jakby opuszczało mi się siedzenie......no i stało się...........śrubka pękła i zrobiły się dwie :). Nie wiem jak to się stało ale nie dość że udało mi się z obejmy odkręcić urwaną srubę to w plecaku miałem inną. Co prawda dużo za długą ale do domu dojechałem :).................Prawie wszystko ostatnio w rowerze wymieniłem, nie ruszałem suportu bo wymieniałem w zeszłym roku. No i suport trzeszczy, jutro zaglądnę do niego ale coś mi śmierdzi że czeka mnie jeszcze wydatek. :)

Takie tam

Wtorek, 17 czerwca 2014 · dodano: 17.06.2014 | Komentarze 0

Dziś tylko małe rozruszanie mięśni. Legionów, Srocko, Kusięta, Olsztyn i drogą ppoż do domu. Zanim pojechałem do domu odwiedziłem jeszcze śródmieście pojeżdziłem po Alejach i wałem nadwarciańskim wróciłem do domu. Super

Z Helenką :)

Poniedziałek, 16 czerwca 2014 · dodano: 16.06.2014 | Komentarze 1

Dziś umówiłem się z Helenką .Wyruszyliśmy spod skansenu i dalej nad rzeką przez Bugaj, Słowik, Korwinów, Poczesna, Poraj, Masłońskie dalej lasami do Choronia potem Dębowiec i drogą ppoż do domu. Odprowadziłem Helenkę pod sam blok bo jechałem do regionu Częstochowskiego NSZZ "Solidarność" zatem pojechałem na Łódzką potem jeszcze do Rafała do sklepu po dętkę i do domku. W sumie niezły dystans w dobrym tempie.Pogoda super :)
Edit: Wieczorkiem z Rafałem pognaliśmy do Decathlona po siodło., Dobra cena,markowe siodło zobaczymy tylko jak zniesie to moja d..a :) W sumie 23,5 km

Miastowo a potem ognisko CFR

Piątek, 13 czerwca 2014 · dodano: 14.06.2014 | Komentarze 0

Pojechałem rano do serwisu na Makuszyńskiego zobaczyć jak się ma naprawa mojego autka. Potem pokręciłem się trochę po mieście i pojechałem do pracy. Po pracy pojechałem na Ognisko CFR. Dość długa posiadówka i powrót do domu. Super

Nie wytrzymałem :)

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 0

Rano praca-dom . Po powrocie z pracy nie miałem zamiaru nigdzie jechać z uwagi na duży upał. Wieczorkiem jednak się ochłodziło i nie mogłem się powstrzymać :) Trasa: Legionów, Koksownia, przed Srockiem skręciłem w stronę leśniczówki i wyjechałem w Kusiętach ,następnie Olsztyn. W Leśnym dużo ludzi ale nie było nikogo znajomego więc nie zatrzymywałem się tylko pojechałem do Dębowca, Ośrodek Monaru, Korwinów, Słowik, Bugaj i nad rzeką wróciłem do domku. Trochę gorąco ale dobre tempo, super

• Sprzęt Kuba

Pech mnie nie opuszcza ale wypadzik super

Czwartek, 5 czerwca 2014 · dodano: 05.06.2014 | Komentarze 1

Założyłem sobie wczoraj nowiutkie oponki więc dziś przy pięknej pogodzie nadszedł czas aby je przetestować. Wybrałem się wczesnie rano i miałem zamiar jechać ppożką do Poraja a potem dalej no i dojechałem do budynku dyrekcji Huty tam poczułem że nie mam powietrza w tylnim kole więc czym prędzej zawróciłem do domku. Okazało się że z mojej nowej opony wyjąłem dość sporego gwożdzia. Skleiłem dętkę i pojechałem Legoinów do Koksowni. Tam spotkałem Arka który wracał do domu a po chwili dojechał do nas Robert. Arek pojechał do domu a my z Robertem pojechaliśmy przez Ossonę, Góry Towarne do Olsztyna. PO drodze oczywiście ulewa.Trochę sie schowaliśmy pod drzewami ale i tak zmoczyło nas dość mocno. W Olsztynie zakupiliśmy płyny i dalej ppożką pomknęliśmy w stronę domu. Super wypadzik tylko ten deszcz.........

Znowu przygody

Środa, 4 czerwca 2014 · dodano: 04.06.2014 | Komentarze 0

Dziś wyjechałem z myślą o wolnej jeżdzie ponieważ jeszcze trochę boli mnie paszcza po usunięciu zęba. Zatem pojechałem Legionów,Srocko. Brzyszów, Małusy i tam skęciłem w prawo i dojechałem do Przymiłowic. Tam postanowiłem poznac nowe drogi więc wjechałem w las i sam nie wiem gdzie jechałem ale wyjechałem w Zrębicach. Więc pojechałem do Biskupic i tam pierwszy raz złapałem kapcia. Pękła mi opona i dętka po prostu się przetarła. Skleiłem i pojechałem dalej. Nie ujechałem daleko,opona jeszcze bardziej się rozlazła i  dętka niestety uległa zniszczeniu. Nie było innej rady, podkleiłem oponę łatką, założyłem nową dętkę i wolniutko dojechałem do domu. Samochód mam w serwisie więc tymże rowerem powoli pojechałem w Aleje do Rafała po nowe opony. Następnie powrót do domku. Ważne że rower naprawiony, oponki nowe załozone.