avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Styczeń, 2014

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:38.87 km

Masa

Piątek, 31 stycznia 2014 · dodano: 01.02.2014 | Komentarze 0

Wczoraj najpierw była droga do pracy i spowrotem.Następnie pojechałem do poisonka i już razem udaliśmy się na masę.Po masie na promnadę do altany i powrót do domku

Trochę lepiej

Środa, 29 stycznia 2014 · dodano: 29.01.2014 | Komentarze 3

Dziś trochę lepiej bo przynajmniej nie padał śnieg. Pojechałem najpierw na miejsce zbiórki obok szpitala na zawodziu. Tam spotkałem się z helenką i juz razem pojechaliśmy jak wczoraj. Czyli, Przeprośna Górka, Siedlec, Srocko, Kusięta, Olsztyn, I drogą ppoż do Korwinowa tam mały postój bo moja towarzyszka trochę z sił opadła zatem cola w sklepie i dalej przez kucelin do domu. Super trasa, nie jechałem sam a to dośc ważne,mróz nie odpuszcza ale śniegu nie jest jeszcze tak wiele więć da sie kręciać :)

Paskudna pogoda

Wtorek, 28 stycznia 2014 · dodano: 28.01.2014 | Komentarze 0

Dziś pokręciłem się po miescie i doszedłem do wniosku że nie jest tak zle i można pośmigać,więc pognałem w stronę Mirowa potem Przeprośna Górka, Srocko,Kusięta Olsztyn, Skrajnica i drogą rowerową do domu. Na początku miałem złudne poczucie niezłej pogody ale potem w miare upływu km było tylko gorzej. Mróż minus 6 st, silny wiatr, duża wilgotność powietrza no i wolno padający śnieg sprawiły że wyjazd mój nie był przyjemny. Ale nogą troche ruszyłem :):)

Mróż jak byk :)

Piątek, 24 stycznia 2014 · dodano: 24.01.2014 | Komentarze 0

Znowu dziś ruszyłem troche nogą:). Mróż dość duży ale to nie problem. Problemem dziś był duży wiatr który wiał mi prosto w r..a prawie do samego Olsztyna. Pojechałem Legionów, Koksownia, Srocko, Brzyszów, Kusięta, Olsztyn, Skrajnica i drogą rowerową do domu. Zjechałem troche w bok do pracy bo musiałem załatwić ważną sprawę. Nie wracałem drogą ppoż choć bardzo lubię tą drogę ale kamyki lżące na tej drodze pokryły się cienką warstwą lodu i niestety dziurawią dętki :) Zmarzłem ( przez ten wiatr) dość mocno ale było super :)

Olsztyn

Czwartek, 23 stycznia 2014 · dodano: 23.01.2014 | Komentarze 0

Dziś szybciutko bo mróż dość duży zatem dobrym tempem przez Skrajnicę do Olsztyna i powrót drogą ppoż do domku. W drodze powrotnej złapałem gumę w przednim kole. Szybka wymiana dętki w już bez przeszków dotarłem do domku :)

Powrót z przygodami

Poniedziałek, 20 stycznia 2014 · dodano: 23.01.2014 | Komentarze 0

Pojechałem sobie przez Srocko do Olsztyna. Powrót drogą ppoż obok Guardiana no i zamysliłem się :) i........pierwszy dzwon w tym roku :) Dobrze że na zimówce więc rower fo małej naprawy a moja skromna osoba niewiele ucierpiała :) I tak było super

Trochę ruchu nie zaszkodzi

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 18.01.2014 | Komentarze 0

Zimno dziś i mglisto ale nie ma mrozu więc nie wytrzymałem i  pojechalem wzdłuż Warty do Galerii Jurajskiej potem Mirów, Przeprośna Górka, Srocko, Brzyszów, Kusieta, Olsztyn i drogą ppoż ,a potem Korwinów ,Słowik, Bugaj, Kucelin do domku. Dobre tempo choć noga jakaś slaba ale się wyrobi :)

Troche szaleństwa :)

Czwartek, 16 stycznia 2014 · dodano: 16.01.2014 | Komentarze 3

Dziś rano pojechałem do pracy a potem postanowiłem że z pracy pojadę przez Olsztyn. I tak Legionów i potem Srocko , Kusięta, Olsztyn, i drogą ppoż do domku. Szaleństwo polega na tym że z pracy do domu najkrótszą drogą mam 1,5 km a pojechałem sobie 32 km :) ale warto było........

• Sprzęt Kuba

Troche ruchu nie zaszkodzi :)

Poniedziałek, 13 stycznia 2014 · dodano: 13.01.2014 | Komentarze 0

Pomimo że dziś dość chłodno postanowiłem się trochę poruszać i to na moim zimowym rowerku. Kubuś jest w remoncie i będzie czekał na wiosenkę :) Najpierw pojechałem do swojej firmy załatwić ważne sprawy,następnie Legionów, Srocko, Brzyszów, Kusięta, Olsztyn i drogą ppoż do Częstochowy. Jeszcze nie chciało mi się jechać do domku więc pokęciłem sie po mieście a przy okazji zobaczyłem gdzie jest warsztat w którym jutro mają mi oponki w autku wymienić. Super :)

Miastowo

Czwartek, 9 stycznia 2014 · dodano: 09.01.2014 | Komentarze 0

Zastanawiałem się czy pisać te kilka kilometrów ale co mi tam :) Wyjechałem do młodego do serwisu w celu porady i miałem zamiar pojeżdzić trochę. Niestety telefon z pracy sprawił ze plany moje musiały uledz modyfikacji. Zatem pojeżdziłem troche po mieście i przez Zawodzie wróciłem do domku. Dobre i to :)