avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Lipiec, 2012

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:64.20 km
  • Sprzęt Kuba

Bobolice a potem wieczorówka z przyjaciółmi

Wtorek, 24 lipca 2012 · dodano: 25.07.2012 | Komentarze 0

Z racji wykonywanej pracy nie mogłem z chłopakami w niedzielę jechać do Bobolic zatem dziś postanowiłem nadrobić zaległości i wybrać się do Bobolic.I tak Olsztyn,Biskupice,Zaborze,Przybynów,Wysoka Lelowska,Żarki,Kotowice,Mirów i Bobolice.Chwila przerwy na zjedzenie śniadanka i droga powrotna przez Niegową,Złoty Potok,Aleja Klonowa,Zrębice i przez Sokole Góry dotarłem do Olsztyna.Tam krótki postój w barze Lesnym i przez Skrajnicę wróciłem do domku.Po obiadku nie mogłem sobie odmówić jazdy w zacnym gronie i w towarzystwie poisonka,kobe24la,szczepana i pietro pomknęliśmy w słusznym tempie na lipówki.Tam po dość długim posiedzeniu wróciliśmy do domku.Super dzień

Z Januszem

Środa, 18 lipca 2012 · dodano: 18.07.2012 | Komentarze 0

Obiecałem kiedyś pewnemu młodemu człowiekowi że zabiorę go na przejażdżkę rowerową.Dziś pogoda była do kitu ale mam wolne więc postanowiłem spełnić obietnicę.Umówiłem sie pod skansenem i przez cmentarz żydowski,górę Ossona,Przeprośną Górkę dotarliśmy do Mstowa i dalej koło starych stodół terenem do Małus.Potem Turów,Olsztyn i przez Skrajnice rowerostradą do dokmu.Janusz zdał egzamin:)

Wieczorowo

Wtorek, 17 lipca 2012 · dodano: 18.07.2012 | Komentarze 0

Już nie mogłem wytrzymać w domku i wieczorkiem postanowiłem sie trochę poruszać.Pojechałem zatem do Olsztyna następnie na Lipówki i powrót do domku przez Dębowiec. Zaraz poczułem sie lepiej :)

Z grupą

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 16.07.2012 | Komentarze 0

Dziś kolejny wypadzik z grupą z pracy. Cmentarz żydowski,góra Ossona,Przeprośna Górka,Srocko,Olsztyn.Potem wjazd na Lipówki krótki odpoczynek i powrót przez Dębowiec do domku.Na spotkanie stawiła sie dość spora grupka.Ciesze się bo to dobra popularyzacja aktywnego wypoczynku.

Wybór trasy na rajd

Czwartek, 12 lipca 2012 · dodano: 13.07.2012 | Komentarze 0

Jako że 19 sierpnia organizuję rajd rowerowy w firmie w której pracuję dziś pomimo obowiązków niekończącego się remontu w domu postanowiłem wstępnie opracować jakąś sensowną trasę. I tak: pojechałem przez Słowik,Dębowiec,Zaborze,Biskupice,Zrębice i tam czarnym rowerowym dotarłem do Piasku. W zajeżdzie Jurajskim pogadałem z właścicielem i możliwości zorganizowania obiadu i zwiedzania miniatur zamków Jurajskich. Zjadłem oczywiście obiadek i ruszyłem dalej. Janów,Złoty Potok,Krasawa,Zrębice.I tam zjazd w teren przez Sokole Góry dotarłem do Baru Leśnego w Olsztynie.Małe uzupełnienie płynów i przez Skrajnicę rowerostradą wróciłem do domku.Myślę że trasa niezła i taka już chyba pozostanie.Fajny wypadzik po dłuższej przerwie .Super

W doborowym towarzystwie

Wtorek, 3 lipca 2012 · dodano: 04.07.2012 | Komentarze 1

Wczoraj udany wypad popołudniu.Poisonek,pietro,kobe24la,piksel i ja spotkaliśmy sie pod galerią a potem : Legionów, górą Góry Ossona, terenowo przez Przeprośną Górkę, Mstów, terenem koło zabytkowych stodół, niebieskim szlakiem do Małus, Turów i Olsztyn.Tam w leśnym obowiązkowa posiadówka i powrót w szaleńczym tempie (uciekaliśmy przed burzą) do domku. Tempo jakie było nie muszę pisać. Wystarczy spojrzeć kto był :) Superr

Kolejny wyjazd z grupą

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Dziś kolejny wyjazd z grupą z mojej firmy.Pomimo upału zgłosiło sie kilka osób zatem trasę wycieczki trza było zrealizować :)Zatem Cmentarz Żydowski,Ossona,następnie czerwonym do Kusiąt,Góry Towarne i pierwszy dłuższy postój koło jaskini.Po uzupełnieniu płynów ruszyliśmy w stronę Olsztyna .Tam krótki postój w barze Leśnym i dalej pomarańczowym przez Zawodzie do domku.Tempo słabe ale wyjazd pozytywny :)