avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Sierpień, 2014

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:48.90 km

Masa Krytyczna

Piątek, 29 sierpnia 2014 · dodano: 08.09.2014 | Komentarze 0

Niezwykle udana masa,ludzi mnóstwo super. Trochę pokręciłem się po mieście przed masą

Niezłe kółko :)

Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 0

Dziś pojechałem sobie drogą ppoż do Poraja potem terenem do Masłońskich  i dalej przez Poraj do Bargieł,Rększowic.PO krótkiej przerwie na Pająku pojechałem dalej do Blachowni i stamtąd już drogą do Częstochowy. Kilometrów jest troszkę więcej bo wczoraj byłem w pracy i dziś także. Super wypadzik, trochę wiatr przeszkadzał ale dobrze było. Tempo również zadowalające, przyjmując że pierwsze 30 km jechałem terenem to moim zdaniem jest ok :)

Złoty Potok

Piątek, 22 sierpnia 2014 · dodano: 22.08.2014 | Komentarze 0

Dziś pogoda ładna zatem wybrałem się do Złotego Potoka. Trasa: Cmentarz Żydowski, Srocko, Małusy, Kobyłczyce, Żuraw, Lipnik, Julianka, Janów, Złoty Potok. Krótki odpoczynek nad zbiornikiem i powrót do domku przez Pabianice i lasami do Zrębic potem Olsztyn i drogą ppoż do domu.

Miastowo

Wtorek, 19 sierpnia 2014 · dodano: 19.08.2014 | Komentarze 1

Dziś II zmiana w pracy dlatego tylko poruszałem się po mieście. Najpierw pojechałem do sklepu po dętkę potem postanowiłem pojechać na Jasną Górę. Odwiedziłem jeszcze cmentarz na Kulach (grób rodzinny) i powrót do domku. Dobre i to :). W czwartek do południa wybieram się gdzieś dalej na Jurę. Jest ktoś chętny? :)

V Rajd Solidarności

Niedziela, 17 sierpnia 2014 · dodano: 17.08.2014 | Komentarze 2

Dziś coroczna impreza. V rajd Solidarności. Jestem współorganizatorem tej imprezy więc trochę się denerwowałem frekwencją. Namawiałem wielu moich PRZYJACIÓŁ aby mnie wspomogli bo ciężko dziś coś sensownego zorganizować. Tymczasem na miejsce zbiórki stawiło się 26 OSÓB...................szkoda tylko że nie Ci których zapraszałem. Życie nadal mnie uczy.................impreza niezwykle udana a frekwencja skłania mnie do tego że warto jednak mimo wszystko organizować takie wypady. Trasa jak przed wczoraj czyli Cmentarz Zydowski, Ossona, Przeprośna Górka, Mstów, Małusy, Turów, Olsztyn i drogą ppoż do domu. Kilometrów trochę więcej ale kilka razy wracałem się po ludzi więc trochę się nabiło :) Super wyjazd, nie moje tempo ale jak patrzę na ludzi którzy byli dzisiaj ze mną a mają ponad 65 lat to marzę abym mógł w tym wieku tak kręcić. Dziękuję wszystkim ......................także tym co mieli być :)Pozdrawiam

Rajd Solidarności
Rajd Solidarności © zbyszko61

Takie tam

Piątek, 15 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 0

Pojechałem sobie z kolegą z pracy przez Ossonę, Przeprośną Górkę, Mstów i dalej obok starych stodół do Małus. Tam krótka przerwa i dalej przez Turów do Olsztyna. W Leśnym przerwa na uzupełnienie płynów i niestety dostałem z pracy telefon. Zmuszony byłem zostawić kolegę i już mocnym tempem wróciłem do domu. Super :)

Olsztyn

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 1

Dziś spotkanie z Rafałem pod skansenem  i trasa Legionów ( na rondzie obok TRW dołączył do nas kolega Rafała......przepraszam nie pamiętam imienia) i dalej Srocko, Brzyszów, Małusy, Turów ( tam odłączył się od nas kolega) Przymiłowice,Zrębice podjazd pod Biskupice i Olsztyn. Dość długa posiadówka w Leśnym i powrót drogą ppoż do domu. Dobre tempo ( aż za dobre dla niektórych) pogoda dopisała ....super :)

Takie tam kółko

Sobota, 9 sierpnia 2014 · dodano: 09.08.2014 | Komentarze 0

Dziś samotnie pojechałem sobie przez Bugaj, Słowik, Poczesną, do Poraja i dalej Masłońskie i lasami do Choronia potem Biskupice, Olsztyn. Krótki odpoczynek w Leśnym ( bez izotonika :) ) i powrót drogą ppoż do domu. Po drodze w rejonie miejsca na ognisko spotkałem Rafała i już razem wróciliśmy do domu. Super :)
Gdzieś między Masłońskimi a Porajem
Gdzieś między Masłońskimi a Porajem © zbyszko61

Taki mały wypadzik

Piątek, 8 sierpnia 2014 · dodano: 09.08.2014 | Komentarze 0

Dziś umówiłem się z Rafałem na mały wypadzik. Trasa to: Legionów, Srocko, Małusy, Turów, Olsztyn i drogą ppoż do domu. Dość dobre tempo, pogoda dopisała superrr :)

Msza św w dolinie Chochołowskiej

Niedziela, 3 sierpnia 2014 · dodano: 04.08.2014 | Komentarze 0

Dziś pojechaliśmy w Rafałem do doliny Chochołowskiej na mszę św. Jak zwykle piękna msza w pięknej scenerii. Po mszy piwko w schronisku i powrót do domku.