avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Sierpień, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:71.97 km

Znowu Bobolice

Wtorek, 27 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 0

Dzis rano skoro świt wyruszyłem sam do Bobolic.Droga prowadziła przez: Słowik, Poczesną, Zawodzie, Poraj, Masłońskie, Żarki Letnisko, Żarki i tam nową ścieżką rowerową do Mirowa i Bobolic.Droga powrotna to Niegowa, Złoty Potok, Pabianice i Lasami do Olsztyna. Następnie drogą ppoż do domku. Tempo dość mocne,wyjechałem z domu o 7.00 a w Bobolicach pod zamkiem siedziałem już o 8,35. Powrotna droga zajęła mi trochę więcej czasu bo większość drogi to teren.Troszkę brakło mi do setki więc 3 km dokręciłem :). W domku byłem o 11.15 .Super wyjazd szkoda tylko ze samotnie :)

Póżno wieczorny wypadzik

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 0

Najpierw dom praca i praca dom. Potem wiadomość od Piotrka że o 17 wypadzik. Niestety nie mogłem choć bardzo miałem ochotę się przejechać ( sory Piotrek ). Potem zupełnie przypadkowo spotkałem Arka i to on poinformował mnie że o 19,30 jedziemy. Ta godzina mi zupełnie odpowiadała więc nie zastanawiałem się długo. Spotkaliśmy się pod skansenem poisonek,faki ja i pognaliśmy drogą ppoż do Olsztyna. Niestety Leśny zamknięty więc posiadówka była w knajpce pod zamkiem.Potem już póżnym wieczorkiem powrót do domku.Super :)

Popołudniowy wypadzik

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 22.08.2013 | Komentarze 0

Dziś trochę się poruszałem. Słowik, Poczesna ,Poraj, Choroń, Biskupice tam wjazd do lasu i przez Sokole góry żółtym do Olsztyna a potem już normalka czyli drogą ppoż do domku.

przed rosołkiem ;)

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 0

Dziś jako że pracuję na nockę krótki dystansik do Leśnego posiedzieć trochę z kumplami i tak: Koksownia, Srocko, Brzyszów, Turów,Olsztyn. Tam posiadówka w gronie kolegów i spotkanie z Piotrkiem. Powrót standardowo drogą ppoż do domku w towarzystwie Piotrka.Super :)

Samotnie

Piątek, 16 sierpnia 2013 · dodano: 16.08.2013 | Komentarze 0

Dziś wolne od pracy zatem z samego rana wsiadłem na rowerek i wyruszyłem. Słowik, Poczesna, Poraj, Żarki i Leśniów. Chwila przerwy na posiłek i powrót przez Czatachową, Złoty Potok, Aleja Klonowa i dalej terenem do Pabianic,Zrębic i Olsztyn.Następnie drogą ppoż do domku. Pod skansenem okazało się że brakuje mi trochę do setki więc nie pojechałem do domu tylko na Jasną Górę. Chwila zadumy i powrót do domu. Super!! :)

Bobolice

Niedziela, 11 sierpnia 2013 · dodano: 11.08.2013 | Komentarze 0

Dziś po dłuższej przerwie urlopowej wypadzik do Bobolic. Towarzystwo znamienite zatem tempo słuszne a i trasa piękna. Droga ppoż do Olsztyna, Biskupice, Zaborze, Przybynów, Żarki i tam całkiem nowiutką ścieżką rowerową do Bobolic. Chwila przerwy na uzupełnieni płynów i powrót przez Niegową, Złoty Potok, Krasawę,Zrębice do Olsztyna. Tam dłuższa posiadówka już w znacznie większym gronie i powrot drogą ppoż do domku. Wypadzik super tylko niepotrzebnie zmieniłem przed wyjazdem siodełko. Moje cztery litery długo zapamiętają ten wyjazd :). Była chwila ze myślałem już że nie dojadę :)