avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Maj, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:44.92 km

87 Częstochowska Masa Krytyczna

Piątek, 31 maja 2013 · dodano: 01.06.2013 | Komentarze 0

Dojazd na masę. Sama masa super,216 uczestników no i dość długi przejazd.Potem droga do pracy i z pracy.

Krótki wypadzik popołudniowy

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 0

Dziś po południu szybka decyzja i na rowerek :) Ossona,czerwonym do Kusiąt,Olsztyn.Krótka przerwa w Leśnym i powrót w strugach deszczu drogą ppoż do domku. Pomimo że przyjechałem do domu zupełnie przemoczony to warto było się ruszyć :)

Złoty Potok

Środa, 29 maja 2013 · dodano: 29.05.2013 | Komentarze 0

Dziś wypadzik do Złotego Potoku w towarzystwie Poisonka. Trasa standardowa: Guardian, niebieski rowerowy, przeciwpożarówka, Sokole, Zrębice i czerwony pieszy. Na miejscu posiedzieliśmy trochę w słoneczku na pomoście przy izotoniku. Powrót ze Złotego przez "Szlak ku źródłom", po haczyku, Siedlec, Pabianice, czerwony pieszy, Zrębice, Sokole "Dróżkami Świętego Idziego", przeciwpożarówkę i Guardiana. Wyjazd super :)

W dobrym tempie

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 0

Dziś prawie taka sama trasa jak niżej tylko jeszcze troszkę po górach Sokolich pojeżdziłem. Po południu do pracy trza iść zatem trochę kości rozruszałem i teraz lepiej będzie sie pracować :)

Z kolegą

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 0

Dziś obiecałem koledze że pojadę z nim ,Zatem Ossona,czerwonym do Kusiąt, nastepnie góry Towarne,Olsztyn. Krótki odpoczynek w Leśnym i powrót do domku drogą ppoż.Tempo słabe,wyjazd typowo laitowy.

Terenowo

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

Dziś w 95% trasa terenowa.Ossona,Przeprośna Górka,Mstów i tam obok starych stodół terenem pomknąłem do Olsztyna. Dość długa posiadówka z szosowcami i powrót drogą ppoż do domku.Trasa dość trudna, dobre tempo super :)

Dziwna trasa

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 1

No jeszcze tak do Lesnego nie jechałem :)Najpierw pojechalem sam.Umówiłem się z Piotrkiem zatem posiedziałem trochę a że Piotrka nie było wybrałem się z drogę powrotną.Po drodze spotkałem Piotrka z Marcinem więc zawróciłem i pojechałem z nimi do Lesnego.Posiedziliśmy trochę i drogą ppoż pomkneliśmy do domku.Ale koło Guardiana spotkaliśmy Poisonka, Balblę i Pitera którzy zasuwali do Lesnego. Nie mogłem odmówić sobie wycieczki w tak doborowym składzie więc po raz trzeci zawróciłem i pojechałem z nimi do Lesnego.Potem już standardowo powrót do domku. :)

Leśny

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 0

Dziś spotkanie z STI,Poisonkiem i w dobrym tempie drogą ppoż pomknęliśmy do Lesnego. Tam dośc długa posiadówka gdyż dołączył do nas pietro.Powrót tą samą drogą w jeszcze lepszym tempie :)

Terenowo

Wtorek, 7 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 0

Po wyprawie w Tatry dziś mały rozruch mięśni .Razem z Poisonkiem ,STI i Rafałem pomknęliśmy drogą ppoż w Sokole góry.Tam terenem do Zrębic następnie obok kapliczki św Idziego lasem na Lipówki. Chwile odpoczynku i zjazd do Olsztyna po napoje i do Leśnego.Tama na polance dłuższy odpoczynek i drogą ppoż do domku.Super droga,tempo dobre :)

W Leśnym © zbyszko61

Dolina Chochołowska

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 2

Tym razem w towarzystwie poisonka .Trasa dość mokra i błotnista ale super :)