avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Kwiecień, 2012

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:67.18 km

Bobolice

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 3

Dziś piękny choć trochę wietrzny dzień.Już wczoraj postanowiłem że skoro świt wyruszam na mały trening przed wyjazdem w tatry.Wstałem zatem o 5.30 i o 6.10 wyruszyłem spod bloku do Bobolic.Trasa to Olsztyn,Biskupice,Zaborze,Przybynów,Żarki,Kotowice,Mirów i Bobolice.Dotarcie do Bobolic zajęło mi 2 godzinki,kilka minut po 8 byłem już koło zamku. Posiliłem się co nie co i wyruszyłem w drogę powrotną.Tym razem przez Niegową,Złoty Potok.W Złotym Potoku postanowiłem trochę pokręcić terenem zatem skręciłem w Aleję Klonową i szlakiem rowerowym dotarłem do Zrębic.Tam kawałek asfaltu i skręt w Sokole Góry i terenem dotarLem do Olsztyna.W sklepie zakup izotonika i ruszyłem na Lipówki. O godz 11 siedziałem już na szczycie i rozkoszowałem się widokami i smakiem płynu który nazywamy izotonik :). Posiedziałem pół godziny a że godzina była jeszcze wczesna postanowiłem wracać terenem przez Dębowiec.O godz 12.15 byłem już w domku :)Super pogoda,bardzo pozytywny wypad .

Praca-dom a potem Lipówki

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Na początku dnia praca-dom potem z moimi przyjaciółmi wypadzik na Lipówki. Pojechał ze mną poisonek,pietro ,kobe24la.No i na lipówkach standartowo posiadóweczka w super atmosferze.Potem powrót do domku.Po drodze spotkalismy u dawnego kota Helenkę z Krzysztofem .A tak wogóle droga powrotna obfitowała w rózne przygody o których pisał nie będe :):)Superrr

Masa Krytyczna

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Praca- dom a następnie Masa Krytyczna . Po masie super spotkanie z przyjaciółmi....już dawno się tak nie ubawiłem :)

Lipówki

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 1

Dziś krótki wypadzik na Lipówki.W gronie rowerowych przyjaciół tzn STI,Edytka,Poisonek pomknęliśmy na Lipówki.Tam oczywiście izotonik i świetne pogaduchy.W drodze powrotnej dołączył do nas mój syn Piotrek i dalej przez Skrajnicę rowwerostradą do domku.Superrr :)

• Sprzęt Kuba

Asfalt ale i trochę terenu

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się w Aleje.Zachęcony dobrą pogodą pognałem w stronę Mirowa i dalej terenem na Przeprośną Górkę,Mstów i niebieskim do Małus.Nastepnie dalej do Turowa i Olsztyna.Zamierzałem wrócić przez Dębowiec ale nagły telefon spowodował że skróciłem trasę i przez Skrajnicę rowerostradą wróciłem do domku.Super wypadzik,pogoda dobra.

• Sprzęt Kuba

Kraków po raz drugi w tym roku

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 4

Dziś po raz drugi w tym roku odwiedziłem Kraków. Towarzyszyli mi Faki, kobe24la, outsider, pietro1978 i poisonek. Trasa prawie cały czas asfaltem przez Korwinów, Poczesną, Osiny, Poraj, Żarki Letnisko, Myszków, Zawiercie, Ogrodzieniec, Klucze, Rabsztyn , Olkusz, Sułoszową, Ojców i dolinę Prądnika do Krakowa.Tempo dość dobre średnia 25,5 ,Ostatnie kilometry jechaliśmy w strugach deszczu.W Krakowie w restauracji dobry obiadek i droga na pociąg.Super wycieczka i mam nadzieje ze to dopiero początek naszych wypadów w stronę Krakowa

Teren ale nie tylko

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 2

Dziś przed południem trochę pokręciłem się po mieście,potem oczywiście udział w manifestacji i do domku.Po południu umówiłem się z Edytą na mały wypadzik.Napisała o tym na forum i zjawili się jeszcze Przemo,Damian,Mario66.W takim składzie wyruszyliśmy spod skansenu obok Koksowni,Ossona,Przeprośna Górka,Mstów i dalej niebieskim przez Małusy do Turowa i Olsztyna.Tam zrobiliśmy zaopatrzenie i pomknęliśmy na Lipówki.Po półgodzinnym posiadywaniu żółtym szlakiem wróciliśmy do domku.Dość wymagająca trasa bo praktycznie cały czas teren ale daliśmy nieżle radę

Dziś asfaltem

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 0

Zniechęcony całonocnymi opadami postanowiłem pojeżdzić asfaltem.I tak obok koksowni ścieżką rowerową do Srocka potem Brzyszów,Olsztyn,Biskupice,Choroń,Poraj,Osiny.Za Osinami przeciąłem trasę DK1 i dalej Bargły,Rększowice,Konopiska,Blachownia,Gnaszyn i Częstochowa.Z rowerka zszedłem tylko raz bo zmusił mnie zamknięty przejazd kolejowy w Blachowni.Średnia wyszła mi 26,6 co z uwagi na dość mocno wiejący wiatr uważam za niezły wynik.W sumie bardzo pozytywny wypadzik.

Olsztyn,Lipówki

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 1

Dziś trasa krótka ale bardzo przyjemna.Razem z STI i Edytką terenem udaliśmy się do Olsztyna.Trasa: Guardian ,Kusięta,Góry Towarne i Olsztyn .Tam krótki postój w celu zaopatrzenia się :) i dalej Lipówki.Po krótkiej chwili dołączył do nas Poisonek.Na Lipówkach spędziliśmy kilka chwil i powrót do domku przez Skrajnicę.

Drugi dzień Świąt

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 09.04.2012 | Komentarze 0

Dziś w końcu piękna pogoda,zatem rano o 9.15 umówiliśmy się z Edytką,Sti,Przemo na mały wypadzik.Pod skansenem zjawił się jeszcze Piksel z tatą ale oni jechali do Ogrodzieńca.Na koniec dołączył do nas jeszcze Gaweł i taką grupą wyruszyliśmy.I tak nad Wartą przez Bugaj,Słowik.szlakiem niebieskim przez dębowiec dotarliśmy do Poraja. I dalej przez Masłońskie,Zaborze,Biskupice,szlakiem żółtym przez Sokole dotarliśmy do Olsztyna.Tam w nowym (starym) barze Leśnym małe jajeczko i już tradycyjnie przez Skrajnicę do domku.Wypadzik bardzo pozytywny,miła atmosfera tym bardziej że W Olsztynie spotkaliśmy Michaiła i Nataszkę. dzięki wszystkim :)