avatar Ten blog rowerowy prowadzi zbyszko61 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 11618.96 kilometrów w tym 84.20 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy zbyszko61.bikestats.pl

Sierpień, 2012

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:51.90 km

Z Marcinem

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 07.09.2012 | Komentarze 0

Wpis trochę opóżniony ale usprawiedliwiam się :)pobytem nad morzem.Mocno terenowo z kobe24la przez Ossona, Przeprośna Górka, Mstów, Małusy, dalej asfaltem Turów i Olsztyn. W Olsztynie odpoczynek przy izotoniku i powrót standardową trasą tj. Skrajnica, Guardian, Kucelin, Al. Pokoju, Błeszno.Super

Samotnie terenem

Sobota, 25 sierpnia 2012 · dodano: 25.08.2012 | Komentarze 0

Po czterech dniach przerwy spowodowanej pracą dziś wolne. Nie mogłem już dotrwać i z samego rana dosiadłem swojego Kubusia :). Trasa standardowa, czyli ta którą lubię. Więc tak: cmentarz żydowski,koksownia,góra Ossona,Przeprośna Górka,Mstów i tam skręt w stronę starych stodół i terenem do Małus. Następnie Turów,Olsztyn,Lipówki,Dębowiec,Bugaj i do domku :)Trasa praktycznie cały czas terenem,tempo dobre,superrrr :)

Krótko

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Szybki wypad do Olsztyna z Piotrkiem. W leśnym spotkanie z szosowcami. Na dworze 36 stopni więc nastąpiła pilna konieczność uzupełnienia płynów.Po tym zabiegu powrót standardowo do domu. Pomimo wielkiego upału średnia 29.4.Taki wynik może zdarzyć się tylko z Piotrkiem. Powiem tak: jechaliśmy jak wariaci i szczerze powiem że nie wiem po co :) :)

Rajd

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Zostałem poproszony przez OM NSZZ "Solidarność" o zorganizowanie rajdu z okazji 32 rocznicy powstania NSZZ "Solidarność". Wczoraj 19.08.2012 roku impreza doszła do skutku. Na start zgłosiło się 39 osób zatem spora grupka. Trochę się bałem bo na drogach był ruch niesamowity.Na całe szczęście wszystko skończyło się szczęśliwie a uczestnicy byli bardzo zadowoleni. Trasy opisywał nie będę.Poniżej zamieszczę mapkę i tam wszystko jest.

Krótko

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 16.08.2012 | Komentarze 0

Krótki wypadzik do Olsztyna.Tam spotkanie z Piotrkiem i kobe24la. Dość długa posiadówka o powrót do domku.Superr

Beskidy

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 13.08.2012 | Komentarze 2

Wspólnie z kobe24la,Piotrek78,Poisonkiem i Fakim postanowilismy pojeżdzić trochę po naszych Beskidach zatem w sobotę o 7 rano spotkaliśmy się i trzema autami pojechaliśmy do Wisły. Pomysł był niezwykle szalony ponieważ w tym dniu lało straszliwie i mocno się obawiałem że nasz wypadzik skończy się na siedzeniu w pokoju. Jednak już w pierwszy dzień wspólnie z Piotrkiem i Fakim pojechaliśmy na Kubalonkę. Pomysł wyjazdu w ten akurat dzień był delikatnie mówiąć nie trafiony bo z nieba leciała woda ......my jednak pojechaliśmy.Drugi dzień zapowiadał się już zupełnie inaczej zatem już wspólnie z samego rana wyruszyliśmy w trasę. Zaczęliśmy od najdłuższego podajzdu na Przełęcz Salmopolską. Na szczycie chwila przerwy i zjazd na dół.Po krótkiej przerwie na śniadanie ruszyliśmy ostrym podjazdem na Kubalonkę.Tam już nie robiliśmy przerwy i po ostrym zjeżdzie pomknęliśmy prostą drogą do Ustronia gdzie czekał nas następny mocny podjazd na Równicę. Kto tam jechał wie co to znaczy. Ale podjazd jak podjazd, najgorsze jest to że w dordze do Ustronia znowu zaczęło padać.Na początku lekko ale podczas podjazdu na Równicę lało straszliwie.Pomimo tego wszyscy szczęśliwie dotarliśmy na szczyt gdzie czekała na nas gorąco herbatka z cytryną.Potem w strugach deszczu zjechalismy na dół i udaliśmy sie w kierunku Wisły.Super wyjazd ,taka sama ekipa i mam nadzieję że jeszcze nie raz to powtórzymy.

Samotnie terenem

Czwartek, 9 sierpnia 2012 · dodano: 09.08.2012 | Komentarze 0

Dziś samotnie pomknąlem swoją ulubiona trasą i tak: koksownia,Ossona,Przeprośna Górka,Mstów,Małusy,Tutów,Olsztyn,Lipówki,Dębowiec,Bugaj i wzdłuż rzeki dotarłem na Kucelin. Potem już kilka metrów i byłem w domku.Nawet na Lipówkach nie robiłem przerwy bo dziś ze szpitala wychodzi moja córcia i nie bardzo miałem czas.Super tempo i taki sam wypadzik

Olsztyn

Środa, 8 sierpnia 2012 · dodano: 08.08.2012 | Komentarze 0

Dziś krótki wypadzik do Olsztyna w super składzie czyli poisonek,kobe24la,pietro,piksel i ja :)W barze Lesnym spotkanie z szosowcami.Super :)

• Sprzęt Kuba

Tatry po raz drugi w tym roku

Poniedziałek, 6 sierpnia 2012 · dodano: 06.08.2012 | Komentarze 1

Posiedziałem kilka dni u moich przyjaciół w Witowie k Zakopanego no i oczywiście trochę pojeżdziłem. Nie będę opisywał tras bo bo nie tak dawno byłem tam z poisonkiem i jest już szczegółowa relacja. Tym razem postanowiłem że co dzień przejadę się choćby kilka km. Niestety z racji wypitego alkoholu :) nie było to możliwe ale i tak byłem pięciokrotnie na Gubałówce,trzykrotnie w Dolinie Chochołowskiej i raz Hania namówiła mnie na jazdę na Slowację. Jadąc przepiękną drogą dotarłem do schroniska Chata Zverovka. Trasa mocno trudna.Kilka podjazdów długich i oznaczonych na znakach 12%. Ostatnie 11 km to droga cały czas pod górę za to spowrotem jechało się super.Pobyt niezwykle udany i na pewno niebawem tam wrócę.